23 jan 2010

Afsluiting Versweek




Een week hard gewerkt aan cello,- en klarinet arrangementen en gisteravond de presentatie ervan. Het ging goed en ik ben tevreden met de vooruitgang die ik geboekt heb. De positieve reacties van het publiek en mijn coach bevestigden dat ik op de goede weg ben. Het project begint een steeds concretere vorm aan te nemen. Er is een stroom aan ideeën op gang gekomen. De plek en vorm die mijn oom binnen het geheel inneemt wordt voor mezelf intussen steeds duidelijker. Ik wacht op de beelden van de uitvoering zelf, maar intussen wil ik graag een repetitie filmpje laten zien van gistermiddag in de werkruimte van KOP. Ik werk immers aan een muziekproject!

En niet te vergeten: dank aan de mensen van de organisatie bij Stichting KOP! Het was een erg plezierige week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten