14 jan 2010

VERSweek Breda

Volgende week is de Versweek in Stichting KOP in Breda. Een week lang op locatie experimenteren, schrijven en muziek maken. Ik ben het grootste deel van de week in gezelschap van een cellist en klarinettiste.
Hopelijk is dat voor die week afdoende. Beste aanpak lijkt me om een paar stukken te kiezen om mee aan de slag te gaan, hoewel ik het liefst al het materiaal dat in ontwikkeling is zou willen doen. Maar daar is nog tijd genoeg voor. Eerst maar eens zien of het klikt met elkaar en mijn muziek.
Resulaat daarvan zal gepresenteerd worden op vrijdagavond 22 januari in KOP.
Ik ben tussen 22:00 en 22:30 aan de beurt!

2 opmerkingen:

  1. succes Lucas. Ik kan er helaas vrijdag niet bijzijn. Ga met Dinotra en mijn ouders naar een optreden van Leine in de Studiozaal in Tilburg. Wel jammer dat het samenvalt, aangezien het ook cultuurnacht in Breda is en ik je graag had gehoord met cello en klaripet.

    Groet Stefan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Stefan, jammerrrr! Je krijgt nog genoeg kansen de komende tijd :)

    17 of 18 februari speel ik in de bibliotheek in Tilburg en de 24e op StukaFest. Hopelijk overal vergezeld van klaripet en cello.

    Grt, Lucas

    BeantwoordenVerwijderen